خراب...

 

به من گفت خراب.

       همان کسی که پاکیم را فروختم به بهای اغوشش....

  ❤❤❤❤❤❤❤

خرابم...خراب...

  به اندازه همان قاضی که متهم اعدامیش رفیقش بود...

  ❤❤❤❤❤❤❤

   شنیدم میگن:اگه یه دختر برای یه پسر اشک بریزه

  یعنی خیلی دوسش داره...

  اما...

   وقتی یه پسر برای یه دختر اشک بریزه

 یعنی دیگه هیچوقت نمیتونه مثل اون کسیو دوست داشته باشه...

 



نظرات شما عزیزان:

تینا16
ساعت18:57---13 بهمن 1392
خیلی لایک بود
پاسخ: عزیزم ادرس وبتو بزار جیگر(الهه)


☠ֆią√ąşɧ☠
ساعت23:09---12 بهمن 1392
خـــــــــــراب

هههههه
پاسخ: اهم اهم خودتــــــــی هههههه :)))) ببند نیشتو ههههه :) چه خوشگل میخنده هههه :)


اکشان
ساعت18:21---3 بهمن 1392
حدااقلش زیرش بنویس مخاطب خاصی وجود نداره دخمل خوب مردم دوس دارن حرف در بیارن
پاسخ:ههههه باز میگه من زرنگم اخه پسل خوب بالا رو نگاه کن اون پست ثابته نوشتم مخاطب خاص ندارم تنهام نمیخوام کسی وارد تنهاییمشه هههه :))


عسلی
ساعت20:15---29 دی 1392
لایک داشت اخری
پاسخ:yes:))


پروانه
ساعت18:02---27 دی 1392
سلام شهرزاد عزیز.

ممنونم که به وبم اومدی دوست خوبم من با افتخار شمارو لینک کردم.

تااینجای وبت رو خوندم مطالبت عالی هستن.بازم ادامه بده منتظر آپ های جدیدت هستم.بهم خبر بده و حتما بهم سر بزن...
پاسخ:قربــــــــــــــــــــــــــــــــــونت ابجی وبتو دوباره بنویس


عرفان
ساعت13:36---24 دی 1392
اون آخری رو خوب اومدی
پاسخ:ایول


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 21 دی 1392برچسب:, | 1:40 | نویسنده : تنهـــــــا |