دارم میرم

اگه خیانت نکردم فکرنکن که نمی تونستم اتفاقاخیلی هادوروبرم بودن،اگه خوب بودم فک نکن خوبی ازخودت بود خوبی توذاتم بود،اگه بردمت بالا فک نکن چیزی بودی می خواستم هم قدخودم شی،اگه تک پربودم،اگه دلموفقط به تودادم فک نکن توعالی بودی دلم راضی نمیشد،اگه واسه دیدنت لحظه شماری میکردم فک نکن خیلی شاخ بودی به دلم که تنگ بود احترام میذاشتم،اگه اگه اگه...خلاصه اگه حالادارم فراموشت میکنم فک نکن واسم اسونه خودت راه موندن روسخت کردی که مجبوربشم اسون برم،بفهم.........



نظرات شما عزیزان:

poorya
ساعت20:05---18 بهمن 1392
درضمن خانوم خانوما نظرات خصوصیتو نگاه کن ببین چندتا برات کامنت بهت دادم جواب ندادی
پاسخ: میخونم ولی لزومی نداره جواب بدم ولی بازم چشم جواب میدم


☠ֆią√ąşɧ☠
ساعت22:57---12 بهمن 1392

پاسخ: چرا اینجوری نیگا میکنی ادم میترسه ههههه :)


حمید
ساعت13:33---11 بهمن 1392
انسانهای ضعیف انتقام میگیرند



انسانهای قوی می بخشند



انسانهای باهوش چشم پوشی میکنند


پاسخ: من اول انتقام میگیرم بعد چشم پوشی میکنم بهد میبخشم :)


حمید
ساعت16:47---10 بهمن 1392
نبخشی که به درد نمیخوره یه چی میگیا


کی گفت بخشش مساوی با بی ارزش شدن


اصلا این طور نیست


اگه کسی بگه ببخشید چیزی ازش کم نمیشه


شهرزاد خانوم
پاسخ: بعضی موقعه ها غرور ادم میشکنه


e-tanha
ساعت18:06---9 بهمن 1392
خوشحالم که از وبم خوشت اومد همچنین از نوشته هام.
ممنون دوست عزیز.
منتظر ت هستم/بازم بیا.


ترنم عاشقانه m
ساعت19:51---8 بهمن 1392
سلام عزیز تشکر که به وبلاگم سر زدی نظرتو گذاشتی وبلاگ تو هم خوبه من لینکت کردم موفق باشی
پاسخ:وقت ندارم اهل چت نیستم ولی چشم بهت سر میزنم :)
پاسخ:خواهش میکنم ابجی جون :)


حمید....ه
ساعت15:54---2 بهمن 1392
خوبیش اینه که همیشه ببخشی

اینجوری بزرگیتو نشون میدی

البته این نظر منه هاااااااااااااااااااااا


پاسخ:بخشیدن=با بی ارزش شدن هیچکسو نباید بخشید از من بهت نصیحت اهم


دیگه دیگه
ساعت18:11---28 دی 1392
جالب بودا ولی خیلی کلیشه ای بود
پاسخ:خواهش میکنــــــــــــــــــــــــم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 24 دی 1392برچسب:, | 11:55 | نویسنده : تنهـــــــا |