هعی بی وجدان

هی غریبه...
رو کسی دست گذاشته ای که همه دنیای من استــــ...
بی وجدان آنقد راحت به او نگــــــو عـــزیـــزم!!! ×_×



نظرات شما عزیزان:

☠ֆią√ąşɧ☠
ساعت22:56---12 بهمن 1392
دلــــم به حال پسری سوخت ؛ که وقــتی گـــفتم کفش هایم خوب واکس بزن !!





گفـــــــت :{ خاطرت جمع باشد مثله سرنوشتم برایت سیاه میکنم‌}
پاسخ: واااااااای بمیرم براش گناه داشت :((((


دلاراام
ساعت23:28---6 بهمن 1392
از خیاااااااااااااانت متنففففففففففففففففرممم

اه اه اه
پاسخ:اره لامصب


اکشان
ساعت21:38---6 بهمن 1392
خیلی بی مرامی همیشه باهام بد حرف میزنی اشکال نداره ناراحت نمیشم اگه حوصلمو نداری دیگه نمیام وبت خدانگهدار
پاسخ:شرمنـــــــــــــــــــــــــــدم نمیدونستم ناراحت میشی :(


hadis
ساعت20:49---6 بهمن 1392
آخ من اصن این عکسو دیدم اشکم درومد به خدا هـــــــــــــــــی روزگار
پاسخ:واقعا دلم برا پسره سوخت اون لحظه چی کشید من جاش بودم خودکشی میکردم :(


اکشان
ساعت18:15---6 بهمن 1392
الکی میگی



به خدا انقدر دوست دارم نمیدونم چرا اما خعلی دوست دارم



ببخشید دیه اخه جوابمو ندادی و نظر بقیه رو تاییدد کردی حتما از دستم دلخوری دیه ببخشید واسه عکسه دلخوری؟
پاسخ:کلا همه دوسم دارن ولی تو دوسم نداشته باش جلبک جون :) چرا اتفاقا من همه نظرهارو تایید میکنم اگه کسیم تو خ چرت بگه تو عمومی میزارمو جوابشو میدم :))))) مطمئن باش :)


مرد همیشه آبی
ساعت12:29---6 بهمن 1392
مرسی سر زدی لینک شدی دوست عزیز
پاسخ:واقعا ممنونم :))))


اکشان
ساعت18:18---3 بهمن 1392
محلی بلدی بحرفی ؟

فکر نکنم بلد باشی منم فقط متوجه میشم اما نمیتونم خوب بحرفم اما فکر کنم تو بلد باشی اخه بچه های بابل و ساری خیلی مهارت دارن خخخخخخ




پاسخ:بلدم متوجه میشم ولی تو حرف زدنش یه خورده کم میارم ولی بعضی چیزارو عین بلبل میگم خخخخخخ ههههه:))


اکشان
ساعت0:18---3 بهمن 1392
اهنگ جدید بابی لرد خیلی خفن شده به خدا رسیدیم مقصد دانلود کن بابای
پاسخ:چشـــــــــــــــــــــــــم


حمید....ه
ساعت15:37---1 بهمن 1392
من بودم جای این سرباز میرفتم دعوااااا

خخخخخخخخخخخخخخ


پاسخ:هه


یاسر
ساعت2:21---28 دی 1392
پسری،دختری را دید شیفته اش شد وچند

ساعتی باهم تو خیابون قدم میزدند که

یک دفعه بنز گران قیمتی جلوی پاشون

ترمز زد،دختره به پسره گفت خوش گذشت

ولی نمیتونم همیشه پیاده راه بروم بای،،،

نشست توی ماشین: راننده بهش گفت

خانم ببخشید من راننده ی اون اقا هستم

لطفا پیاده شید...

"بسلامتی اون راننده که رفیق اون پسره

نبود ولی مرد بود"

سلام شهرزاد وبت عالیه مخصوصا این پستت.
پاسخ:سلام خیلی جالب بود.ممنونم همه ی پست هام متعلق به شماست مخصوصا از اینکه خوشت اومد:))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 26 دی 1392برچسب:, | 3:22 | نویسنده : تنهـــــــا |