خدا لعنتت کنه

سر میز شام به یادت می افتم!

بغض میکنم!

اشک در چشمانم حلقه می زند!

همه با تعجب نگاهم می کنند...

لبخند میزنم و می گویم

چقدر داغ بود

 
 

 



نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت14:25---25 اسفند 1392
میبینم که اینجام کردین روشن
پاسخ: خخخخ ب روشن نمیرسه


ماری
ساعت0:49---18 اسفند 1392
کمت بود بازم میگفتی ببینم دیگه از چی متنفری؟؟ن خداییش حرف دلم بود.
پاسخ: ولی حرف دل من نیست :ا


یاسر
ساعت22:03---16 اسفند 1392
-_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶

-----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶

----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶

___|___|___|_____|___|___|___|___

__|___|___|____|___|___|____|__|__

___|___|___|____|___|___|_|__|___|_

__|___|___|____|___|___|___|___|__

سلام دوست عزیر من آپم

بیا مطالب زیبای من و بخون و نظر بده



_____████ ____________

_____██████ ___________

____████████__________ ▌

___███____███_________ █

___██_______██__________▌

__███________█__________▌

__▌●█________█_________█

__███_______ █_________█

___██_______█________██

____________██_______██__▌

____█______██______███_ █

_____▌_____██_____████_█

__________███___█████_█_█

________███__██████__█_█

______███__████____██_█

_____███_█████_████_█

____████_██████_███_█__▌
___████_█ █__███ _█__██_▌

__█████_████_▌_█_███_▌

_█████_██___██___██_█

_█████_███████_███__█__
پاسخ: بااااااااااااااااااااااااااشه


M☆O★I☆E★N
ساعت15:55---15 اسفند 1392

پاسخ: کجاش خنده داره؟


Arman
ساعت12:33---11 اسفند 1392
چرا وبتو به روز نمیکنی یه چن تا جدید بذار یاتاقان بسوزونی.
پاسخ: والا بلا وقت ندارم بعدشم من هروقت حوصلم سر میره میام بیشتر مطالبام بخاطر تنهاییمو دوستای مدرسمه :) چشم بازم بیشتر میزارم :)


یاغی
ساعت1:34---11 اسفند 1392
منم همینطور

.

این پست حرف دل بود

ایول
پاسخ: :) خواهش میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 11 اسفند 1392برچسب:, | 1:3 | نویسنده : تنهـــــــا |