هوف

 مطالب قبلیم بخون ضرری نداره
شاید فقط بیشتر گریت بگیره



نظرات شما عزیزان:

✗♬ιllιlı☞Ɽⱥ乃乃Ȉŧ☜ıllιlı♬✗
ساعت14:52---9 فروردين 1393
پایا نی برای قصه ها نیست ...

نبره ها گرگ میشوند... ن گرگ ها سیر میشوند ...

خسته ام از جنس قلابی ادمها...

دار میزنم خاطرات کسی ک مرا دور زده...

حالم خوب است اما گذشته ام درد میکند!!!
پاسخ: خیلی از این خوشم اومد واقعا ممنونم.خواهشا دوباره به وبم سر بزن :)


یاسر
ساعت19:45---8 فروردين 1393
دیشب دوباره



گویا خودم را خواب دیدم :



در آسمان پر می کشیدم



و لا به لای ابرها پرواز می کردم



و صبح چون از جا پریدم



در رختخوابم



یک مشت پَر دیدم



یک مشت پَر ، گرم و پراکنده پایین بالش



در رختخواب من نفس می زد



آنگاه با خمیازه ای ناباورانه



بر شانه های خسته ام دستی کشیدم



بر شانه هایم



انگار جای خالی چیزی . . .



چیزی شبیه بال



احساس می کردم !
پاسخ: خیلی قشنگه ممنونم :)


درسا
ساعت18:54---5 فروردين 1393
ممنون که اومددی راستش من یاد ندارم تبادل لینک کنم
پاسخ: خواهش میکنم عیبی نداره :)


behzad
ساعت11:51---3 فروردين 1393
هعی ،بنظرت چرا اینم از ادم میگیرن!!!!!!!!!!!خب یه اسه دیگه
پاسخ: از بس خرن با کمال با ادبی :))


عرفان
ساعت21:36---1 فروردين 1393
در ضمن آهنگ وبلاگت خیلی قشنگه . مرسی
پاسخ: مرررررررسی عزیزم


عرفان
ساعت9:23---1 فروردين 1393
شهرزاد بی وفا چند روزی نبودم یه سر میزدی بهم

عیدت مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشی و به آرزوهات برسی
پاسخ: سلامممممم ببخشید چشم سرمیزنم عید تو هم مباررررررررک همچمنین


محمد
ساعت20:43---28 اسفند 1392
آبجی من دارم میرم مسافرت بدی خوبی چیزی دیدی حلال کن عزت زیاد

راستی نیومدی دیه وبما .....

عیدتم پیشاپیش مبارک
پاسخ: خوووووووش بگذره حلالیییییییی چشم میام عیدتممممممممممم مباررررررک :)


یاسر
ساعت20:09---27 اسفند 1392


idolize
ساعت3:24---27 اسفند 1392
سلام

بیا آخرین پستای این وب لعنتیمو ببین

همین

[ناراحت][ناراحت]
پاسخ: سلاممم چشمممممممم چرا گریه میکنی؟


ستاره
ساعت1:25---27 اسفند 1392
من یک رهگذرم

از وت خوشم اومد

گاهی انقدر غرق در ارزو هایت هستی

که نمیدانی خودت ارزوی کسی هستی
پاسخ: سلام ستاره ممنونم بازم سر بزن :)


باران
ساعت1:22---27 اسفند 1392
خدایاااااااا ب عشقم بگو منتظر یه اسشم





خدااااااااااا
پاسخ: عزیزم غصه نخور ایشالله بهت زنگ میزنه ناراحت نباش :(


امير رضا
ساعت1:10---27 اسفند 1392
پسره به دختره گف ثابت كن دوسم داري....دختره لباساشو...بعد دختره ب پسره گف تو ثابت كن دوسم داري....پسره دونه دونه لباساشو تنش كرد....





هميشه اوني ك كنارته عاشقت نيس....اوني ك بت اويزونه عاشقت نيس....اوني ك برات فرت و فرت شارژ ميفرسته دوست نداره....اوني ك شبا تا بوق سگ بات لاس ميزنه دوست نداره...و فقط اوني واقعن دوست داره ك رهات ميكنه تا سالم بموني... تا بت نگن پسرباز....بت نگن هرزه... كاش شما دخترا ميفهميديد كي واقن دوستون داره ولي افسوس ك احساساتتون نميذاره...





وبت بدك نيس....ي كم زياد افسردگي مياره....ولي برا بعضيا خوبه....اميدوارم هيش وخت عشقت رو رها نكني و اونم رهات نكنه...شايدم رهات كرده ك انقد....نمدونم ولي دم عيديه ي چيز شاد بذار....شاد كردن مردمم خوبه ها.....


موفق باشي...لينك ميشي....
پاسخ:

خیلی قشنگ بود مرسی

اره افسردس ولی حال من مثل این شاید نباشه .ایشالله
بازم مرسی شماهم لینکی :)
بازم سر بزنید

ولی ادرس وب ندادید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 25 اسفند 1392برچسب:, | 21:27 | نویسنده : تنهـــــــا |