زندگی میگذرد

غریبـــﮧ !
قیــآفت خیلـے آشنـآست
من و تو قبلا جـآیـے همدیگرو ندیدیــ م ؟
آهـ ـآن… یـ ـآدم اومــد
یــﮧ روزآیـے یــﮧ خاطره هـآیـے بـآ هم دآشتیم
یـآدمــﮧ اون موقع دم از عشق میزدے
هــﮧ … انقدر مــآت نگـ ـآم نکن
عشقت حسودیش میشــﮧ !
دســتات ارزونــی خودتــ..
رآستــے قبل رفتنت : دیگــﮧ هیچ حسـ ے بهت ندآرم
دیگــﮧ وقتــے دیدمت دلم نلرزید
خوآستم بدونـی!

 

 

                      سلامتی اونی که نکه نفهمید ن نخواست بفهمه چقدر دوسش دارم

 

 

ب سلامتی همونی که وقتی گفتم دوست دارم فقط خندید

 

 

اره ب سلامتی همونی که وقتی که رفتم:نگفت چرا میری؟ گفت کی میری؟

 

دسه اخرم ب سلامتی خودم که هر وقت هر جا ی پسر خوشکل دیدم سرمو انداختم پایینو گفتم:

 

اره خوشکل هست ولی ی تاره مویه عشقمم نیست

 

 



نظرات شما عزیزان:

ஜ R A M I N ஜ
ساعت15:18---24 فروردين 1393
مرد سیگار فروش گفت سیگار گرون شده ترک نمیکنی؟

گفتم نمیدانی چقدر گرون تموم شد تا سیـــــگاری شدم. !!!!
پاسخ: وای چقد ناز بود


ஜ R A M I N ஜ
ساعت0:51---22 فروردين 1393
خیلی جالب بود. خوشم اومد.
پاسخ: ملسی:)


behzad
ساعت17:56---17 فروردين 1393
لاااااااااااااااااایک ایول عالی بود


پاسخ: خواهش میکنــــــــــم :)


کیوان
ساعت21:39---16 فروردين 1393
اسمم اونجا " تنهای تنها " س اگه اومدی بگو

غریبه
ساعت2:41---13 فروردين 1393
در حضور خار ها هم میشود یک یاس بود / در هیاهوی مترسک ها پر از احساس بود



میشود حتی برای دیدن پروانه ها / شیشه های مات یک متروکه را الماس بود



کاش میشد ، حرفی از کاش میشد هم نبود / هرچه بود احساس بود و عشق بود و یاس بود
پاسخ: از متنت خوشم اومد بازم سر بزن :)


غریبه
ساعت2:39---13 فروردين 1393
روزی صدبار با هم خداحافظی کردیم اما افسوس معنای خداحافظی را زمانی فهمیدم که تو را به خدا سپردم



شبیه برگ پاییزی ، پس از تو قسمت بادم ،خداحافظ ، ولی هرگز نخواهی رفت از یادم



خداحافظ ، و این یعنی در اندوه تو می میرم ، در این تنهایی مطلق ، که می بندد به زنجیرم





پرستو ها چرا پرواز کردند ، جدایی را چرا آغاز کردند،



خوشا آنانکه دلداری ندارند ، به عشقو عاشقی کاری ندارند



خداحافظ برای تو رهایی ، برای من فقط درد جدایی



خداحافظ برای تو چه آسان ،ولی قلبم ز واژه اش چه سوزان



خداحافظ، توی ای هم پای شب های غزل خوانی ، خداحافظ، به پایان آمد این دیدار پنهانی



حالا که رفتنی شده ای طبق گفته ات، باشه، قبول لااقل این نکته را بدان: آهن قراضه ای که چنان گرم گرم گرم در سینه می تپید دلم بود ای مهربان، خداحافظ


پاسخ: زندگی میگذره


عرفان
ساعت19:54---12 فروردين 1393
منم . والله تنها که باشه آدم دیگه فکرش درگیر کسی نیست که معلوم نیست یه روز چجوری تو کاسه آدم بذاره .
پاسخ: اره تنهاییو عشقه والا خخخخخخ مجردیمو دوست دارم :)


عرفان
ساعت10:15---12 فروردين 1393
عمم که پسر خوشگل نیست

ای بابا شهرزاد ( دار بزن خاطرات کسی را که تو را دور زده )
پاسخ: چرا خوشگله هههه بیخالش شدممممممممممممممممم کلا بیخیال دنیااااااااااا شدم :)


یاس
ساعت4:35---12 فروردين 1393
آن چه در ما جاری است این همه فاصله نیست!

چشمه گرم وصال است و عبور...



زندگی...می گذرد تند و آسان و سبک...!



عاشق هم باشیم عاشق بودن هم



عاشق ماندن هم عاشق شادی و هر غصه هم....



روز نو هر روز است



فکر را نو بکنیم....!



....عشق را سر بکشیم...



زندگی



می گذرد...!تند و آسان و سبک!!!
پاسخ: زیباست :)


یاس
ساعت4:35---12 فروردين 1393
آن چه در ما جاری است این همه فاصله نیست!
چشمه گرم وصال است و عبور...

زندگی...می گذرد تند و آسان و سبک...!

عاشق هم باشیم عاشق بودن هم

عاشق ماندن هم عاشق شادی و هر غصه هم....

روز نو هر روز است

فکر را نو بکنیم....!

....عشق را سر بکشیم...

زندگی

می گذرد...!تند و آسان و سبک!!!


در جواب عرفان
ساعت4:32---12 فروردين 1393
آدم با گاری شهید بشه اینجوری ضایع نشه............................................


پاسخ: فضولی موقوف :)


عرفان
ساعت19:25---11 فروردين 1393
نوش

اون تیکه آخرش رو با من بودی ؟
پاسخ: نه عزیز باتو نبودم با عمت بودم :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 11 فروردين 1393برچسب:, | 14:9 | نویسنده : تنهـــــــا |