*سلامتی*


 

*******به سلامتی اون سربازی که55دقیقه واستاد تو صف تلفن تا3دقیقه با عشقش حرف بزنه ولی هرچی زنگ زد شنید مشترک مورد نظر درحال مکالمه است

 

  *******به سلامتی اون پسری که با چشمای خیس وارد ساندویچی بغل تالار عروسی شدو گفت امشب عروسیه عشقمه بندری بزن 

  *******به سلامتی پسری که گفت اگه بمونی میشی مادر بچم اگه بری میشی اسم دخترم  

 

 

 

 

  *******به سلامتی اونی که تنهات گذاشت بعد از 2سال میبینیش از کنارت رد میشه هنوزم قلبت براش تند تند میزن

*******به سلامتی اونی که میبینه عشقش برای یکی دیگه میخنده اما بغض گلوشو قورت میده و اروم زیر لب میگه بی معرفت چقد قشنگ میخنده ..... 

  *******به سلامتی پسری که رفیقش بهش گف اونور ببین....گفت به عشقم قول دادم چشم چرونی نکنم.....گفت رفیق اونورو ببین اون کیه با عشقت .... 

  *******به سلامتی اون سربازی که تو ایست بازرسی شیشه دید.....ولی خندیدو گفت یه پیک هم به سلامتی دوس دخترم بزنید که امشب عروسیشه ...... 

  *******به سلامتی کسایی که وقتی خیانت دیدن گفتن کار اون نیست کار زمونست

   *******به سلامتی دختری که وقتی ماشینش تصادف کرده بود داشت اتیش میگرفت پسره گفت دستتو بده به من نجاتت بدم گفت عشقم گفته دست به نامحرم زدی قید منم زدی میسوزم ولی قیدشو نمیزنم...... 

  *******به سلامتی نیسان...نه بخاطر اینکه نیسانه....بخاطر اینکه از اول ابی بوده و هست.... 

  *******به سلامتی پسر همسایمون که5سالشه.هوا تاریک شده بود داشتم میرفتم بیرون منو دید گفت کجا؟گفتم بیرون کار دارم یه ابروشو انداخت بالا و بادی به غضب گفت زن مگه این موقعه شب بیرون میره؟یعنی داغ شدم از خجالت قابل توجه اون دسته ادمایی که ابرو بر میدارنو ماتیک میزنن.... 

  *******به سلامتی خودم که شب عروسی عشقم رفتم  کنارش بهش گفتم مبارک باشه حلالت کردم .....

 

 

 

 

 *******به سلامتی اونایی که نامردی زمونه نامردشون نکرد



نظرات شما عزیزان:

poorya
ساعت18:48---21 بهمن 1392
سلام چه عجب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تازه میگی چی کار کردم ؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: وااااااا بگو دیگه عجبا !!!!!


poorya
ساعت20:07---18 بهمن 1392
به سلامتی ادمایی که اسم ما داره جلشون خاک میخوره و یادی از ما نمیکنن
پاسخ: میدونم تنه زدیــــــــــــــــــــا ولی خداوکیلی بهت سر میزنم :)


☠ֆią√ąşɧ☠
ساعت23:06---12 بهمن 1392
زیــــــبا بود لایک داری



به ســــــــلامتی دیـــگ ، که خودشو سیاه میکنه تا مـــــردمو سیر کنه !!

نه اون کسی که مــــــــــــردمو سیاه میکـــــــنه تا خودشــــــــو ســـــیر کنه .....
پاسخ: خیلی قشنگ بود :))))))


پروانه
ساعت18:12---27 دی 1392
به سلامتیت عزیزم.
پس آبجی شمام درد عشق کشیدی؟
عیبی نداره عسلم...
راستی مگه فامیاتون بود که رفتی عروسیش؟
ببخشیدا اگه فضولی نباشه...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 20 دی 1392برچسب:, | 17:22 | نویسنده : تنهـــــــا |