من گذشتم...


لقمان حکیم به فرزندش آموخت : دو چیز را هرگز فراموش نکن

  اول خدا بعد  مرگ را  

و دو چیز را همیشه فراموش کن :

اگر به کسی نیـــکی کردی و

اگر کسی به تو بــــــــــدی کرد!

.
.

من انجام دادم، بخصوص گزینه دوم را !!!



نظرات شما عزیزان:

آیلار
ساعت21:03---16 مهر 1393
منم زیادکسیونمیبخشم اماباحال بود
پاسخ: خوهش میکنم


behzad
ساعت23:00---14 ارديبهشت 1393


behzad
ساعت15:36---11 ارديبهشت 1393
پس تو کی هستی؟
پاسخ:ی سر ب نویسندگان وب بندازی میفهمی. خخخخخخخ


behzad
ساعت20:29---7 ارديبهشت 1393
بسر بهم
پاسخ:از شهرزاد ک خبری نیست ی چند روزه. خخخخ چشم من سر میزنم بجاش خخخ


behzad
ساعت21:38---4 ارديبهشت 1393
عالی
پاسخ: مرسی :)


رضا
ساعت11:45---4 ارديبهشت 1393
یادش بخیر…



کوچک که بودیم میخواندیم



“بشکن بشکنه،بشکن



من نمیشکنم، بشکن



جونِ…”قسم خوردن ها بیهوده بود



نمیشکستیم…حتی اگر



جهانی پیش رویمان می ایستاد



این روزها بزرگ شده ایم اما



ترد و شکننده…بی آنکه بگویند بشکن،



میشکنیم بی صدای بی صدا…
پاسخ: خیلی قشنگه مرسی:)


محمد
ساعت14:10---2 ارديبهشت 1393
سلام آبجی

اون وبمو تعطیل کردم

وب جدید ساختم

اونجا میلینکمت بلینک

www.mohammad00ka.lxb.ir
پاسخ: چشم:)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 2 ارديبهشت 1393برچسب:, | 1:4 | نویسنده : |